Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~quechua | użytkownik

imię i nazwiskoAnna adresPiotrków Trybunalski zarejestrowany30.01.2008 @13:52:56 ostatnio na stronie11.07.2012 @22:52:31



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty44 komentarze1809 posty na forum0

komputer / sprzęt
Acer, Canon 350d Digital, Canon EOS 300

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~olaa1551    02.07.2008 @16:12:22
dziekuje za ocenke i komentarz
~pachur    01.07.2008 @11:41:38
thx !
_______
cause the street life is all we know / http://www.digart.pl/tekst/zasady.html
~ps90    23.06.2008 @10:11:39
no to teraz mamy taką w naszym polskim Toronto :D
dziękuję pięknie
dodam do obserwowanych.. pooceniam Twoje prace jak już sie obudze do końca heh bo widzę kilka ciekawych prac w Twojej galerii
_______
Wierze w anioły.
Każdy z nas jest pobłogosławiony przez Boga po to,
aby opowiedzieć historię o swoim poprzednim cierpieniu osobie,
która stałeś sie dzisiaj.
~luk71    16.06.2008 @11:23:38
dzięki
~okine    14.06.2008 @08:09:11
Dzięki
_______
Moje samoloty i nie tylko http://www.freespotter.com/
~okine    14.06.2008 @08:09:11
Dzięki
_______
Moje samoloty i nie tylko http://www.freespotter.com/
~vf    13.06.2008 @09:50:23
Dziękuje ślicznie
~ufi17    13.06.2008 @09:49:47
dzieki
~Nosferatu1187    13.06.2008 @09:39:37
Dzięki
~dreher    10.06.2008 @19:26:21
skoro daje do myślenia to znaczy ze warto było wykonać to zdjęcie..
pozdrawiam..
_______
Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego,
że osiągnięcie go wymaga czasu.
Czas i tak upłynie.
~Straciatella    10.06.2008 @15:24:44
dzięki wielkie :D
_______
~PhotoYoung    09.06.2008 @17:25:06
Dzięki serdeczne pozdrawiam!
~limonka27    09.06.2008 @17:14:35
dziękuję!!
~dzieckoproblemowe    09.06.2008 @16:50:32
dziekuję.
i bardzo ładne profilowe masz
~Vrykolakas    08.06.2008 @11:07:57
Dzięki
_______
Na świecie ludzi coraz więcej, a człowieka coraz mniej!
~PePea    08.06.2008 @11:03:38
dzieki
^eMelody    08.06.2008 @10:56:32
dzięki
_______
???
~patrze    02.06.2008 @09:28:36
dziekuje
~bakosz    25.05.2008 @21:08:00
dziekuje za komentarz )
~agigo    25.05.2008 @11:00:58
~masmix    25.05.2008 @10:13:11
dzięki
~ksysio    23.05.2008 @20:36:48
Bylo to robione w photoshopie...czarne tło, na to wstawione obrazki+obrys
~walentynka    23.05.2008 @19:54:50
dziekuje i pozdrawiam i zapraszam ponownie
_______
ho do mnie, ziom!
~karrolinkass    22.05.2008 @17:30:31
miło, że się coś tam u mnie podoba pozdrawiam !!
~arturkrakpl    22.05.2008 @10:12:43
dziekujeeeeeeeeeeeeeeee
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 8 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt